2013年6月10日月曜日

マーケットはテレビCMよりも動画広告に注目する

どうも、 天乃唯依( @amano_yui)です。

次世代マーケティングにもってこい!?の広告。

youtube動画広告が一般的な動画広告だと思います。(スキップさせてくれるがウザいんよね。)

●ターゲット層

オンラインマーケティングのビデオを使用する場合、こまかーーーくターゲットを絞った広告が可能になります。

●ミュージシャンの活用

有名ミュージックは、youtubeでPV公開して再生が多い地域中心にツアーすることをやっています。

動画広告は見せ方次第ではコンテンツを邪魔せずに広告できるし、ネットだからこそ視聴者の行動を追えるし、画一的なテレビ広告よりメリットがあるという話でした。

● target layer

If you are using a video of online marketing, targeted advertising more minor ーーー is possible.

● use of musicians

Famous music is doing to tour the region center regeneration is often by PV published on youtube.

You can ad without disturbing the content depending on how show and you chase the behavior of viewers simply because it is net, and video ads was the story that there is merit than TV advertising uniform.

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